loading...
دکتر ظریف
drzarif بازدید : 21 یکشنبه 05 تیر 1401 نظرات (0)

خیلی از ما (مردم عادی که پزشک نیستیم) استفاده از ماسک را تنها در زمان ظهور ویروس کرونا تجربه کردیم. ماسکها قبل از این که کرونایی وجود داشته باشد برای ما کاربردی نداشتند. پس دلیلی نداشت که از آن ها استفاده کنیم. اما ماسکها تنها به کرونا محدود نمی شوند. قبل از این که کرونایی این چنین باشد استفاده می شدند. پس از رفتن کرونا نیز باز هم کاربرد دارند. اما در این مطلب می خواهیم کمی در مورد ماسکهایی صحبت کنیم که دارای لایه های زیادی بودند. یکی از معروف ترین هایشان ماسک سه بعدی است. ماسکهای با لایه های زیاد که در زمان استفاده به دهان هم نمی چسبیدند. این ماسکها یکی از تخصصی ترین ها هستند. این ماسکها خاص هستند و استفاده از آن ها نیز به شرایط خاص نیاز دارد. قطعا این محصولات پس از رفتن کرونا هم مهم هستند و باید باز هم تولید شوند. چرا که در شرایط به خصوصی باید از آن ها استفاده کنند. در ادامه به برخی از استفاده های خاص این ماسکها می پردازیم.

drzarif بازدید : 13 سه شنبه 31 خرداد 1401 نظرات (0)

شاید دیده باشید که خیلی از کسانی که پوست های خشک و بسیار خشک دارند مرتب یک قوطی وازلین می خرند و استفاده می کنند. اما آیا استفاده از وازلین می تواند خشکی را از بین ببرد یا خیر. آیا این کار برای آن ها فایده ای دارد یا ندارد. و چه کسانی باید از وازلین استفاده کنند.

drzarif بازدید : 10 سه شنبه 31 خرداد 1401 نظرات (0)

هیدراته کردن پوست و یا همان آبرسانی کردن این روزها بسیار توصیه می شود. بخش زیادی از بدن ما را آب گرفته است و اگر آب کمی دریافت کنیم بسیاری از مشکلات به سراغمان می آید. دلیل اصلی خیلی از مشکلاتی مثل سنگ کلیه نیز همین کم آبی است. پوست و مو نیز به آب نیاز دارد و اگر آب کمی داشته باشد پیر و چروکیده می شود. هیدراته کردن پوست و یا همان آبرسانی به این معناست که آب مورد نیاز پوست در آن تامین شود. محصولات زیادی این روزها تحت عنوان آبرسان ها در بازار وجود دارو استفاده از این محصولات می تواند پوست را به خوبی آبرسانی نماید.

drzarif بازدید : 15 دوشنبه 30 خرداد 1401 نظرات (0)

بر روی بسیاری از شامپوها نوشته شده تقویت مو و یا جلوگیری و درمان ریزش. آیا این عبارات درست هستند و یا تنها شعاری هستند برای فروش بیشتر این محصولات. در بازاری که پر شده است از محصولات مختلف هر کمپانی با شعارهایی تلاش می کند در فروش موفق تر شود. محصولاتی بهتر قطعا در این رقابت فروش پیروز خواهند بود. شامپوهای زیادی در بازار برای کنترل مشکل ریزش موها وجود دارد. اما چه قدر استفاده از این محصولات در از بین بردن مشکل موها تاثیر دارند. آیا می توانند طاسی را از بین ببرند. و یا تاثیر چندانی نخواهند داشت. محصولاتی که نوشته های رویشان ممکن است شما را تشویق کرده باشد که آن ها را بخرید و استفاده کنید.

drzarif بازدید : 14 دوشنبه 30 خرداد 1401 نظرات (0)

هیچ کدام از ما دوست نداریم که در صورت خود جوش بزنیم. جوش ها از هر نوعی که باشند ما را زشت تر نشان می دهند. علاوه بر آن جوش نشان از التهاب پوست دارد و به دلیل مشکلات مختلف در پوست ظاهر می شود. پس نوعی مشکل است و باید درمان شود. برای درمان جوشها می توانیم روش های مختلفی را استفاده کنیم. روش های خانگی زیادی هم وجود دارد که می تواند جوش ها را کمتر کند و از روند به رو به رشد آن ها جلوگیری به عمل بیاورد. داروها نیز در این زمینه کم نیستند. به صورت آزاد در بسیاری از فروشگاه ها می توانید کرمها و محلول هایی را برای درمان جوشها پیدا کنید.

drzarif بازدید : 13 جمعه 27 خرداد 1401 نظرات (0)

برند فینیش یکی از برندهای خیلی خاص و قدیمی در مورد شوینده های ماشین است. ماشین های ظرفشویی سال های زیادی است که به بازار آمده اند. اما در چند سال اخیر خیلی بی سابقه مورد استفاده قرار گرفته اند. در خانه بیشتر مردم هستند و روزانه یک بار از آن ها معمولا استفاده می شود. این ماشین ها نیاز به شوینده های مخصوصی دارند که به کمک آن بتوانند آلودگی را از روی ظرفها پاک کنند. قرص و ژل و پودر معمولا به عنوان شوینده در این محصولات استفاده می شود. برند فینیش محصولات بسیار عالی را در این زمینه تولید کرده است. محصولاتی که از ترکیبات ایده آل ساخته شده است. به همین خاطر از آن ها برای همه ماشین های ظرفشویی می توان استفاده کرد. برند فینیش بی مانند و بی رقیب است. کمتر برندی توانسته محصولاتی به این کیفیت تولید کند. سابقه زیاد این شرکت در تولید چنین محصولاتی باعث شده است که همیشه جزو پر فروش ترین محصولات این دسته باشد. این برند انواع شوینده ها را تولید کرده است. و بدون شک در همه بسیار موفق بوده است.

drzarif بازدید : 16 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

این روزها خیلی ها عادت کرده اند تمام موارد زیبایی را تست کنند. گویی همه دوست دارند با کمی تنوع در مدل مو و خیلی چیزهای دیگر به زندگی شان تنوع و شادی بخشند. یکی از امور خیلی پر طرفدار این روزها کراتینه های صافی است. این کار برای صاف و لخت کردن مو استفاده می شود. کسانی که موهای فر و مجعد دارند بیشترین کسانی هستند که تصمیم به کراتینه کردن موهایشان می گیرند. این افراد برای مدتی موهایی صاف و بدون گره و فری را تجربه می کنند. اما کراتیه یک عمل زیبایی موقت است. با رشد مو دوباره موها مثل قبل می شوند. همچنین به تدریج تاثیر مواد کم می شود و موها به حالت قبلی شان باز می گردند. اما همه کسانی که موهایشان را کراتینه می کنند دوست دارند تا زمان زیادتر و بیشتری موهایشان به همین صورت صاف و لخت بماند. برای این کار باید کار باید مراقبت هایی انجام شود. به طور مثال در مورد شست و شو و شامپویی که استفاده می شود باید دقت لازم صورت گیرد.

drzarif بازدید : 14 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

ویروس کرونا ویروسی تنفسی است به این معنا که راه انتقال اصلی اش از طریق تنفس است. این ویروس می تواند مدت زمان زیادی را در حلق ما زنده بماند. تقریبا با شیوع کرونا از همان اول تاکید به استفاده از ماسکهای حاوی لایه ملت بلون شد. این ماسکها می توانند این ویروس را فیلتر کنند و اجازه نمی دهند که ویروس ما را مبتلا نمایند. حال برخی ماسکها با افزایش لایه های فیلتر کننده باعث می شوند که احتمال این که ویروس ما را مبتلا کند و یا بتواند باز هم منتشر شود کمتر شود. یکی از این ماسکها که به نام ماسک سه بعدی معروف شده است همین ویژگی را دارد. تعدد لایه های ملت بلونی که در این مدل ماسکها استفاده می شود باعث افزایش کارایی آن ها شده است. این ماسکها در جاهای شلوغ بسیار به کار می آیند. آن هم در زمانی که کرونا وجود دارد. کرونایی که هر روز قربانیان زیادی از سراسر دنیا می گیرد. کرونایی که حتی به افراد معروفی چون علی انصاریان و نکونام نیز رحم نکرده است. کرونایی که در جاهای شلوغ و با ازدحام جمعیت خوشحال می شود. خوشحال می شود که می تواند تورش را پهن کند و قربانیان زیادی بگیرد. اما استفاده از ماسکهای قوی می تواند ما را از گزند این ویروس خطرناک به خوبی برهاند.

drzarif بازدید : 17 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

هر نوع پوستی ممکن است به عارضه جوش و یا همان آکنه دچار شود. فرقی نمی کند پوست شما خشک است یا چرب یا نرمال ممکن است گاهی جوش بزنید. هر جوشی دلیلی دارد و به دلیلی رخ می دهد. بیشتر جوشها به دلیل نشستن پوست صورت و یا چربی زیاد در زیر لایه پوست به وجود می آیند. به همین دلیل است که کسانی که پوست های چربی دارند بیش تر از دیگران جوش های پوستی را تجربه می کنند. اما جوش گاهی ممکن است به دلیل خشکی زیاد هم باشد. شاید از این گفته تعجب کرده باشید. بله پوستهای خشک نیز ممکن است جوش بزنند. اگر پوست شما خشک است و گاها از درمان های مختلف استفاده کرده اید ممکن است تجربه خشکی بیشتر پوستتان را داشته باشید. پوستهای خشک به خودی خود حساس هستند. پس باید خیلی مراقب باشید. اگر پوست شما بیشتر از این هم خشک شود ممکن است آسیب جدی ببیند. ممکن است لایه رویی و خیلی مهم پوست شما نازک شود. در این صورت بسیاری از مشکلات پوستی شروع می شوند. هرگز از هر کرمی که روی آن عبارت درمان جوش نوشته شده است استفاده نکنید. پوست های خشک باید از محصولات تخصصی و ملایم استفاده کنند. بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که کمی آبرسانی نیز داشته باشند. به طور مثال کرم ضد جوش نوتروژینا یکی از همین محصولات است. این محصول به درمان جوش می پردازد و در عین همین کار پوست را نیز آبرسانی و نرم می کند و نمی گذارد خشک شود. چنین محصولاتی کم هستند. با تحقیق می توانید محصولات خوبی پیدا کنید که هم جوش های شما را از بین ببرند و هم از خشکی بیشتر پوست جلوگیری کنند.

drzarif بازدید : 20 جمعه 30 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

محصولات بهداشتی و صنعتی هر روز با شکل و شمایل مختلف وارد بازار می شوند. به غیر از طرح ها و رنگ های جذاب هر کدام در تلاش هستند که به نوعی خلاقیت بیشتری به وجود بیاوند تا بیشتر به فروش برسند. این روزها در بسیاری از فروشگاه ها محصولات جالبی دیده می شود. خمیر دندان پمپی یکی از این محصولات است که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. این خمیرندانها بسیار جالب و متفاوت هستند. و تفاوت جالبی با خمیردندانهایی دارند که همیشه از آن ها استفاده می کردیم. برند میسویک اولین بار این محصولات تازه را وارد بازار کرد. از بسته های ساده پمپی به شکل مایع های شوینده دست و فوم ها برای این محصولات استفاده کرد. در عین سادگی این اقدام در مورد چنین محصولی بسیار نوآورانه و جالب بوده است. به همین خاطر این محصولات به یکباره بسیار مورد توجه مردم قرار گرفتند. محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا که این بار بسته بندی جذاب و متفاوتی هم دارند. این محصولات به دلیل ویژگی هایی که دارند طرفداران زیادی پیدا کرده اند. بسته بندی جذاب و تنوع در مدل بسته بندی که برای مشتری جذاب است یکی از دلایل استقبال از آن ها بوده است. اما زیبایی تنها دلیل فروش بالای این محصولات نبوده است.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 1,351
  • بازدید کلی : 4,712