loading...
دکتر ظریف
drzarif بازدید : 17 پنجشنبه 25 آذر 1400 نظرات (0)

یکی از معجزه آسا ترین گیاهانی که در طبیعت وجود دارد گیاه آلوئه وراست. قدمت این گیاه سبز به سال ها پیش بر می گردد. گیاهی که در مناطق گرمسیری می روید. مناطقی مثل جنوب ایران و شمال که رطوبت زیادی دارد مناطق خیلی خوبی برای این گیاه است. البته که در گلخانه ها نیز شرایطی محیا می شود که به راحتی بتوان این گیاه را کشت کرد. خواصی که آلوورا دارد باعث شده که خیلی ها به سراغش بروند و به خصوص برای مراقبت و جوانی پوست از آن استفاده کنند. خیلی از خانم ها از این گیاه برای رطوبت رسانی و جوانی پوست استفاده می کنند. به همین خاطر خیلی از عطاری ها نیز برگ های سبز آلوئه ورا را به فروش می رسانند. برگ هایی که تا مدت ها می شود از آن برای رطوبت رسانی و ساخت ماسکهای پوست استفاده کرد.

drzarif بازدید : 19 پنجشنبه 25 آذر 1400 نظرات (0)

آیا شما نیز از کسانی هستید که هنوز نمی دانید فرق شامپوهایی که بر روی آن عبارت بدون سولفات نوشته شده است با سایر شامپوها چیست؟ آیا می خواهید بدانید چرا در برخی از شامپوها و یا می توان گفت در اکثر شامپوها از سولفات استفاده می کنند؟ می دانید چه کسانی باید از شامپوهای فاقد سولفات استفاده کنند؟ با ما در این مطلب همراه شوید تا در این باره بپردازیم.

drzarif بازدید : 30 پنجشنبه 25 آذر 1400 نظرات (0)

در بازار وسیع بازار کالاهایی که برای مراقبت از کرونا به وجود آمده است هر روز شاهد محصولاتی هستیم که جدید هستند. هر روز محصول جدید تری به بازار می آید که سعی می کند با افزایش کارایی هایش نسبت به محصولات قبلی بهتر باشد تا بتواند با آن ها رقابت کند. در مورد ماسکهای کرونایی این تنوع روز به روز بیشتر می شود. حتی رنگ های ماسکها هر روز تازه تر و جدیدتر می شود. ماسکهای طرح دار و با شکل و شمایل مختلف هر روز وارد بازار می شوند تا بتوانند مشتریان زیادی را جذب کنند. ماسک نانو یکی از ماسکهایی است که این روزها در برخی از داروخانه ها و مراکز فروش این کالاها دیده می شود. اما آیا این ماسکها قابلیت این را دارند که از کرونا پیش گیری کنند یا خیر. در این مطلب کوتاه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

drzarif بازدید : 30 پنجشنبه 25 آذر 1400 نظرات (0)

انسان ها پوست هایی با تنوع مختلف دارند. علاوه بر این که از نظر رنگ پوست با یکدیگر متفاوت هستیم از نظر نوع پوست نیز با یکدیگر فرق می کنیم. برخی از ما پوست های چرب دارند. برخی از ما در برخی از نقاط پوست چرب و در برخی خشک هستند که به آن ها پوست های مختلط می گوییم. برخی نیز پوست های خشکی دارند. در پوستهای خشک ترشح چربی بیشتر است. این پوست ها بیشتر از دیگران به تامین رطوبت و چربی نیاز دارند. افرادی با پوستهای خشک بیش از دیگر انواع پوستی استعاد چین و چروک دارند. پس باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنند. مراقبت به اندازه به این افراد کمک می کنند که از بروز مشکلاتی مثل چین و چروک و یا پیری زود رس پوست جلوگیری کنند.

drzarif بازدید : 21 پنجشنبه 25 آذر 1400 نظرات (0)

موهای ما ممکن است به دلایل مختلفی شانه ناپذیر شوند. خیلی از کسانی که زیاد و پیش از حد سشوار می کنند تجربه خشن شدن موها را داشته اند. هم چنین کسانی که خیلی موهایشان را رنگ می کنند نیز موهایشان کم کم زبر می شود. در رنگ مو ترکیبات شیمیایی وجود دارد. این ترکیبات شیمیایی است که باعث می شود رنگ موها در اثر تغییرات شیمیایی تغییر کنند. اما در کنار زیبایی که ایجاد می کند ممکن است باعث ضعیف شدن موها شود. اکسیدان موجود در رنگ های مو باعث از دست رفتن بسیاری از ترکیبات مفید مو می شود. رنگ کردن های زیاد نیز به ساقه مو به شدت آسیب می زند. حتی ممکن است باعث شود موها ریزش پیدا کنند. اما شانه نشدن و سخت شانه شدن یکی از مشکلاتی است که گاها حتی پس از یک بار رنگ کردن مو به وجود می آید. برای از بین بردن این مشکل چه کنیم.

drzarif بازدید : 23 چهارشنبه 24 آذر 1400 نظرات (0)

انار میوه ای دوست داشتنی است که خیلی ها آن را دوست دارند. انار، این میوه خوش رنگ و گوارا پس از خواص و ویتامین های مختلف است. یکی از خواص این میوه خون سازی است. باعث تکثیر گلبول های قرمز می شود. همچنین درمانی است برای مشکلاتی چون غلظت خون و گرفتگی عروق. کسانی که انار می خورند کمتر کبد چرب می گیرند. چرا که به خوبی چربی ها را از بدن دفع می کند و اجازه تجمع آن ها را نمی دهد.

drzarif بازدید : 29 چهارشنبه 24 آذر 1400 نظرات (0)

لکه های پوستی یکی از مشکلاتی هستند که گاها به وجود می آیند. لکه های پوستی ممکن است به دلایل مختلفی به وجود بیایند. به طور مثال استفاده نکردن از کرمهای ضد آفتاب از دلایل شایعی است که این لکه ها روی پوست صورت ظاهر می شوند. به وجود آمدن این لکه ها ممکن است به زیبایی چهره خدشه وارد کند. بهتر است در صورتی که این لکه ها را مشاهده کردیم خیلی زود به دنبال درمان آن ها باشیم. با از بین بردن دلیل به وجود آمدن آن ها و شروع درمان می توانیم این لکه ها را از روی صورتمان پاک کنیم.

drzarif بازدید : 22 چهارشنبه 24 آذر 1400 نظرات (0)

مسواک زدن مهم ترین و متداول ترین کاری است که باید برای سلامت نگاه داشتن دندان هایمان انجام دهیم. خیلی از ما از همان کودکی و زمانی که حتی کم سن و سال بودیم به خوبی مسواک زده ایم و به همین خاطر هم دندان های سالم و خوبی داریم. حتی زمانی که دندان های دائمی رشد نکرده اند و دندان ها هنوز شیری هستند باید از آن ها مراقبت کنیم. این کار حتی به محکم شدن لثه و منظم شدن ریشه دندان هایی که بعد ها در می آیند نیز کمک می کند.

drzarif بازدید : 31 چهارشنبه 24 آذر 1400 نظرات (0)

مدت به نسبت طولانی شده است که کرونا در میان ماست و خیلی از ما از این شرایط خیلی خسته شده ایم. ماسکهایی که هر روز و هر ساعت روی صورتمان است و نمی توانیم بدون آن زندگی بدون استرسی داشته باشیم باعث شده احساس کنیم که زشت شده ایم. ماسکهای سفید و آبی هم برای خیلی های ما تکراری شده اند و دوست داریم کمی تنوع وارد زندگی مان کنیم.

drzarif بازدید : 23 چهارشنبه 24 آذر 1400 نظرات (0)

در زمان کرونا که همه مان مجبور شدیم هر روز ماسک بزنیم با خیلی از کالاهای پزشکی ایرانی آشنا شدیم. شرکتهای ایرانی زیادی در زمینه تولید ماسکها و دستکش های پزشکی فعالیت می کنند. شرکتهایی که محصولات خیلی خوبی هم تولید می کنند و توانسته اند مشتریان زیادی هم جذب کنند. در این بین دو ماسک وجود دارد که رقابت خیلی زیادی با هم پیدا کرده اند. DAY و ARMAN نام این دو برند ایرانی است که ماسکهای سه لایه ای پزشکی آن هم با فیلتراسیون بسیار بالا و مناسب تولید می کنند.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 1,491
  • بازدید کلی : 4,852